Re: [OT] Hurtowa zmiana nazw plików w XP

Autor: Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 11:08:16 MET

AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl> wrote:

> Ujął bym to tak: może i są poprawne tylko z różnych powodów używają
> niestandardowej strony kodowej

a całym szacunkiem, ale na komputerze na którym pracuję (wolno mi
korzystać z Usenetu, tak BTW) to właśnie strona kodowa ISO-8859-2 jest
nietypowa. Dla mnie i moich kolegów standardem (w Usenecie i poczcie
elektronicznej) jest ISO-8859-1

B.

--
Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime