Re: Pośpieszyć pracę sieci - win2k server

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 09:31:03 MET

Użytkownik "Raku_krak" <raku@amigos.kom.pl
> napisał w wiadomości news:642$436e7c93$540a22e5$25700@news.chello.pl...
> A tak przy okazji - tylk mi nie mów, że nie stać firmy handlowej, ktora
> ma 10 stanowisk fakturujących na wydatek rzędu 4000 zł ??? co wypada ok
> 400 zł na stanowisko, co snanowi ok 10% wartości typowej stacji
roboczej.
> Program fakturujący wiec działa - tyle, że wolno i mało bezpiecznie.
> Chcesz mieć szybki i bardziej bezpieczny zapłać :( - no cóż takie są
> ealia. A tak przy okazji zobacz czym szefowie jeżdzą jak znam życie to
> Pervasive kosztuje tyle co ich komplet opon zimowych.
(..)
Co roku najnowsze mercedesy - naprawdę
zmieniane częściej, niż wersje systemów operacyjnych w kompach
ludu pracującego w księgowości.
Taka mentality, chyba nigdy już nie ulegnie zmianom zadnym.
Namówienie takich faciów np. na oryginalny toner do drukary
to sukces - te zastępcze juz dwukrotnie zapieprzyły biednego
Hp1100.. to tylko przykład...Absolutnie konieczne jest drugie
dodatkowe stanowisko symfoniczne kadrowe - niestety ten wydatek
też przekracza wyobraźnię decydentów. No więc dwie panie
patrzą na siebie w gęstej, intesywnej od tego oczekiwania
atmosferze - no niech ona juz skończy, przeciez ja mam też
mnóstwo roboty.. etc etc.
Jest jak jest, lud pracujący klnie, pracuje i czeka , lękając się
ochrzanu tożsamego z wywaleniem z pracy...
Ja naprawdę chcę polepszyć sytuację z własnej inicjatywy,
- oni mi jakby wierzą, kilkakrotnie ochroniłem księgowość
przed totalnych krachem, ale .. wyciągnięcie niewielkiej
nawet kasy to jakby próba wyrwania wątroby...
do niedawna uważano cotygodniowy serwis, przeglądy
backupy, firewalle, antywirusy, antispyware i antitrojany etc. za
moje chore zbyteczne "kosztowne" wynalazki, przecież taki
sprzęt powinien "sam" chodzić, bezobsługowo przez następne
tysiąclecie...zredukowałem prawie do zera (hm) obecność
programów nielegalnych, co też z trudem zyskało milczącą
aprobatę..
Sorry, jestem już poza tematem
Dzięki Ci wszelako, spróbuję udowodnić konieczność nabycia
Pervasive'a, wykonam jakieś publiczne demo z- i bez podczas
większego zgromadzenia - ufam że to da spodziewane circa $2k

pozdrawiam

--
Pollux