Re: Sieci bezprzewodowe

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 23:56:30 MET

JoHnNy wrote:

> Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> OK, moją już jako tako zabezpieczyłem tzn. ESSID mam nic nikomu nie
> mówiący i włączyłem szyfrowanie.
>
> Tylko mam problem z połączeniem do sąsiada, bo... Jak chcę się
> połączyć to najpierw wyszukuje dostępne sieci, a potem się łączę i u
> mnie to przechodzi, a z nim się nie da:/

To w takim razie popatrzyłbym na jego konfigurację:
- ilość połączeń jakie oferuje z routera?
- DHCP czy statyczny adres i jak się to ma do Twojego klienta?
- filtrowanie po MACu? Jeśli tak to czy Twój jest wpisany?
- szyfrowanie? właściwe klucze?
- choć pewnie tak nie jest ale czy oba mówią w tym samym standardzie
b/g?

Wojtek