Re: Niedostępna partycja

Autor: Mtc <tu_wstaw_moj_nick_at_go2.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 23:43:06 MET

> To z pewnością nie był najlepszy pomysł. Sprawdź geometrię dysku,
> wartości H/S powinny wynosić 254/63.

Sądziłem, że utworzenie partycji niezależnie od zastosowanego programu
(o ile oczywiście działa on poprawnie) powinno dać taki sam wynik.
A co do gemoetrii, to jest 254/63.

> Jak duża jest ta partycja? Jeśli przekracza 137 GB, a system nie ma
> włączonej obsługi dużych dysków, to pewnie już po niej. Co mówi
> chkdsk?

Partycja ma 160GB, ale wcześniej włączyłem obsługę dużych dysków. Nie
znam się zbytnio na chkdsk, ale on chyba wymaga podania litery dysku,
czego nie jestem w stanie zrobić, bo nie mogę tej litery nadać.
A partycja chyba żyje, skoro pod linuxem cała jej zawartość jest dostępna.

Spróbowałem coś zrobić PartitionMagic-iem, ale się nie uruchamia, z
błędem "Partition's drive letter cannot be identified", a PartitionInfo
nie widzi na dysku żadnych błędów.

--
Pozdrawiam,
Mtc