Sieci bezprzewodowe

Autor: JoHnNy <SPAMjanekoSPAM_at_tenbit.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 18:17:06 MET

Witam,

Mam pytanka odnośnie sieci bezprzewodowych. Mam domu neostrade i rozdzielam ją za pomocą routera d-link dsl-g604t. 2komputery mam połączone przez kable, a nootbooka przez wifi.
1. Jak mogę wzmocnić sygnał? Jak jestem po drugiej stronie mieszkania mam sygnał jakieś 12metrów od routera pomiędzy ściana, ale jak jestem 10metrów pomiędzy 3 ściany sygnał bardzo słaby lub nie ma:/ pomieszczenie małe, odległości w lini prostej.
2. Jak mogę zabezpieczyć sieć?
Mój sąsiad obok ma niezabezpieczoną sieć z szybszym netem i też się na tym nie zna. Jak mogę się podłączyć do jego sieci, będziemy mogli np. razem grać?

Pozdrawiam