Re: samowola msn 7.5

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 12:48:15 MET

taki <konradpc_niespam_@aol.com> napisał(a):
> Nie czytalem dokumentacji przyznam, tak jak pewnie każdy. Jednak nawet
> jesli to 'feature' wrzucony dla mojego ogolnie pojetego dobra, to
> powinienem byc poinformowany zanim cokolwiek zacznie sie sciagac na moj
> komputer. Ta opcja nie powinna byc default ON. Sa ludzie ktorzy placa za
> ilosc danych otrzymywanych z Internetu, sa tez tacy co maja smieszne
> limity transfery albo zalosne modemy. Placenie za jakies widzimisie MS,
> ze kazdy powinien miec sciagnieta najnowsza wersje MSN jest nie w
> porzadku.

Masz rację. Ponadto w dokumentacji nic nie ma o tym ściąganiu. Wspomniałem o
niej wcześniej bo czasem to jest napisane a ktoś narzeka.

> Wspomnialem o tym, zeby uniknac zbednej dyskusji, ze pewnie mi sie
> sciagnelo z WU. WU mam ustawione zeby mnie informowal o nowych poprawkach,
> ale ich nie sciagal automatycznie. Tyle :)

Aaa, teraz jasne :)

> Pewnie tak tez uczynie. I nie o bugach systemu tu mowa i poprawkach
> krytycznych, bo to oczywiste, ze zawsze beda w kazdym systemie.
> Chodzi mi tylko o nowa polityke - uszczesliwiania na sile i uzywaniu
> zasobow komputera bez wiedzy uzytkownika. Jak dla mnie to jest po prostu
> nie w porzadku.

Jeszcze raz podkreślam, że jeśli to jest czyjaś polityka to jest to polityka
ludzi od MSN a nie całego MS. W przypadku programu pod Linuksa czy inny
system autor też może wpaść na podobny pomysł. A tak w ogóle to czy
spotkałeś kogoś, kto może potwierdzić takie zachowanie MSN? Może tylko u
Ciebie pojawił się taki przypadkowy incydent? Ja np. mam MSN 7.0 i nie
dostałem żadnej informacji o wersji 7.5.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/