Re: Hurtowa zmiana nazw plików w XP

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:27:22 MET

Osoba podpisana jako Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w artykule
<news:dkf2ej$93k$1@polsl.gliwice.pl> pisze:

> Możesz mi z łaski swojej napisać, czemu zamiast "mylisz się"
> albo "jesteś w błędzie" piszesz natychmiast "kłamiesz"?

Nie przyznałeś się ani do pomyłki, ani do błędu, a jednak strona (paskudnie
zaformatowana niełamliwymi spacjami) została poprawiona. Poprawiona po
cichu, bo wciąż widnieje tam data 2005-10-20.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
  ...przed odesłaniem kogoś do jakiejś strony zawsze sprawdzam,