Re: Pośpieszyć pracę sieci - win2k server

Autor: Raku_krak <raku_at_amigos.kom.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 19:49:54 MET

Pollux napisał(a):

> Z calą pewnością masz rację, jednakże rozpacz moja
> bierze się stąd, że firma nie da złamanego grosza na
> cokolwiek związanego z "komputerologią", taka mentalność.
> Sprzętowe zmiany chcę zrobić na własny rachunek - i zrobię..
> trochę winno pomóc

Ale z g...a bicza nie ukręcisz.
Ty potrzebujesz enginu bazy danych, dokładanie sprzetu nic tu nie
pomoże, ponieważ za niedługo osiągniesz moment taki, gdzie nawet 10 razy
szybszy procesor i dysk niczego nie psyspieszy, bo to winny jest czas
blokowania plików (na czas zapisu do bazy danych) a nie sprzet - nie
napisales też ile końcowek pracuje. Pervasive jest sprzedawany w kilku
wersjach (wersja workgroupowa nie kosztuje wcale 1000 $).

--
Raku