Re: Identyfikacja usera w domenie

Autor: Sawa <1_at_1.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 14:55:04 MET

Użytkownik "Artur Grdeń" <artur.grden_wytnij_to_@_wytnij_to_szewczykvw.pl>
napisał w wiadomości
> uzyj net use * /d
>
> jak ci nie przyjmnie /d to uzyj z /delete - ale to to samo
>
> * oznacza, ze usunie wszystkie mapowania, wiec bedziesz musial je
> ewentualnie zrobic od nowa, jesli nie robia sie automatycznie w jakims
> skrypcie

Teraz poszło, przy kolejnym pokazuje że wszytko zostało wycięta a CRM dalej
widzi tego usera jako user Administrator a nie tomek i mam wielki problem
gdzie cos sie przestawiło? Haseł do otoczenia sieciowego nie wołał ponownie
(tomek ma Uprawnienia Administratora Domeny) CRM buja na IISe. Jak zmusić
winde aby spytała o hasło i usera przy włażeniu do otoczenia sieciowego w
domenie??????

Sawa