Re: Win 2003+SP1

Autor: Fudo <fudo_at_cz-wa.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 10:54:51 MET

Włąsnie dyski są nie bardzo bo to RAPTORY Cawiara na SATA (nie wiem jak sie
to bedzie zachowywać)

Ale chyba udało mi sie opanować sytuacje to chyba wina k. sieciowej bo
przepiąłem sie na inna i teraz działa jak powinien
1 karta to D-Link DGE-550T (64bity) a 2 Intel PRO 1000 (zintegrowana na
płycie)
niestety zmiana sterowników D-Linka nic nie zmienia............

P.S. Sserdeczne dzieki za pomoc.......
POZDRAWIAM