Identyfikacja usera w domenie

Autor: Sawa <1_at_1.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 10:30:47 MET

Witam!
Stoi sobie serwer SBS2003 do tego 12 kompów, dziś rano jeden user z prawami
admina chciał wejść na serwer do katalogu udostępnionego i na drukarkę,
winda zawołała o usera i hasło, wpisałem na odczepnego hasło Administratora
wszytko ruszyło. Jednak przy wchodzeniu do Windows CRM program rozpoznaje go
jako
Administratora a nie usera przez co nie możne z tego komputera wejść na swój
profil (z innych kompów może) jak odkręcić/zrestartować identyfikator lub
cos innego dzięki czemu program rozpoznaje użytkownika? Restartowałem
wszystkie hasła w IE ale to nie tam siedzi help mi ;-|

Pozdrawiam
Sawa