exchange 5.5 odzyskanie z backupu i logów

Autor: Johan von Kapeć <gallangher_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 07:22:59 MET

mialem crash systemu i plik priv.edb szlag trafil :(

awaria wyninkela okolo godz. 10.00. Natychmiast zrobilem kopie katalogu
MDBDATA i zaczalem odtwarzac caly system z backupu.
Kopia byla stworzona o 2 w nocy.
po odzyskaniu priv.edb
ISINTEG -patch
i serwis Information Store sie uruchomil.

ale odczuwam i tak duzy dyskomfort. Z jednej strony to dobrze ze dalo sie
odzyskac zawartosci mailboxow, ale stracilismy cala poranna korespondencje. :(

stad moje prosba: czy moze mnie ktos poprowadzic jak majac pliki z godz 10
rano:
edb.chk
edb.log
edb00940.log <- posiadam wlaczone Circular logging dla DS i MDB
edb00941.log
edb00940.log
priv.pat
res1.log