Re: Dwa HDD na jednym kompie

Autor: Jacek <jdwind.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 15:32:07 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Jeśli chcesz mieć dyski logiczne, to najpierw musisz utworzyć partycję
> rozszerzoną na całej powierzchni tego napędu; dopiero na niej będziesz
> mógł je założyć. Literki na początek przypisze sam system, ale zawsze
> możesz je później ręcznie pozmieniać.

No to fajnie, dzięki wszystkim za pomoc. Co do typu plików - jak pisałem
wcześniej, jest to mój drugi HDD na moim komputerze, na pierwszym mam FAT32 i
dlatego chciałem tak samo to zrobić. Niedługo zamierzam robić porządek na
pierwszym dysku, łącznie z nowym podziałem na partycje (za mały systemowy -
5GB, kiedyś wystarczyło ;) i wtedy zmienię wszystko na NTFS. Chociaż, może
zrobić tak, że ten drugi teraz od razu zmienię na Master i tylko przekopiuję
dane z tego, który teraz jest pierwszy? Może to i lepszy pomysł. W każdym
razie jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

P.S.
co do delimitera, piszę bezpośrednio z grupy, nie z klienta poczty, więc tutaj
nic nie ustawię.