Hurtowa zmiana nazw plików w XP

Autor: Jacek <ncatychy_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 12:25:02 MET

Poradźcie początkującemu. Mam w katalogu np. 200 zdjęć i chcę hurtem zmienić
im nazwy. Win XP robi mi po kolei Nazwa (1), potem Nazwa (2) itd. Przy
przeglądaniu tak przemianowanych plików nie mam zachowanej kolejności, bo
program "nie wie", że 1 jest mniejsze od 100 i miesza kolejność. Czy da się
jakoś zmienić w Win XP nazwy, żeby było po kolei np. 001, 002 itd, czy
trzeba specjalny program do tego. Jeżeli trzeba to jaki (najlepiej free i po
polsku).
z góry dzięki za pomoc
Jacek