Re: Kolejny raz problem z instalacją Win XP na HD SATA II...

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 10:13:27 MET

Użytkownik "AcePL" <ace@_bez_tego_op.home.pl> napisał w wiadomości
news:op.szmx65mvs5d56a@stiopa1.ozimek.net.pl...
> Witam,
>
> Może ktoś zna rozwiązanie mojego problemu - jak w temacie...
>
> AMD 64 3500+ s939
> 2x512MB Kingston
> MB - MSI K8N Neo4
> HDD WD Caviar 250GB SATAII 16MB
> DVDRW LiteOn SOHW-1693S
>
> Podczas instalacji WinXP SP2 nie mogę przejść dalej niż do EULA.
>
> Przeczytałem wszystkie możliwe poradniki na stronie WD, MSI, Nvidii i
> mnóstwie innych i nie mogę znaleźć choćby podpowiedzi co zrobić.
> Podstawowa porada, czyli F6 i sterownik SCSI nie działa, bo na dołączonej
> [...]

standartowa rada
wgraj najnowszy bios do plyty glownej, scaignij drivery do kontrolera SATA
ze strony producenta (a czy to jest raid czy nie to nie problem - jak nie
masz >1 dysk to nie masz raida ale masz ten dysk _podlaczony_ do kontrolera
RAID ...)

tylko poprzez "F6" mozesz zainstalwoac windwosa na tym komputerze, chyba ze
jest tam wiecej niz 1 kontroler SATA a Ty podalczysz ten dysk do tego
drugiego kontrolera i jakos ta instalacja ruszy, ale jeszcze nie widzialem
plyty zeby to nie dzialalo wiec na pewno wina jest tylko po Twojej stronie.

Pozdrawiam
Slawek