Re: niedobre, bardzo niedobre Sony

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 03:34:40 MET

Tomasz Onyszko log:
> a widzisz roznice miedzy mechanizmami DRM jawnymi i opisanymi a
> instalowaniem rootkit bez informowania o tym klienta i bez mozliwosci
> prostego odinstalowania go? A co gdyby jakis wirusik sprytnie zaczal
> korzystac z tego mechanizmu sony i wykradal sobie informacje z komputerka
> ukrywajac sie w systemie itp itd.

MSPANC Widzę różnice między obroną konieczną, a alkaidą (piratów).
BTW gdyby siakiś wirusik z tego Sony mechanizmu (RKR) niejawnego skorzystał
może zostałbym mniej więcej bogatszym ... no zamożniejszym niż jestem;-)
Tendencja na powstawanie/implementację różnistych RKR tj. tych "be"
będzie/jest (podobno) coraz większa, bo wyczerpują się dotychczasowe
możliwości destrukcyjne dotychczasowych sposobów spy, itd, a SO generalnie
(na dzisiaj) są jeszcze mało na nie odporne itp ...
AFAIK wirusik może zacząć "wykradać" jeżeli nie kontrolujesz swojego
połączenia z siecią ... no chyba, że umiałby telepatycznie to zrobić:-) albo
po TCP loopback interface;-) ... no i z konfiguracją np. PC/XP na bakier się
bywa ... czyż nie?!

--
FSA_GSdsI