Re: komorka i kabelek dku-2 - drivery nie instaluja sie

Autor: natassja <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 20:05:13 MET

Kuba Panas napisal(a):

> I tu może być problem. Czy masz zainstalowane oprogramowanie do
> tej drugiej komórki? Z tego co zauważyłem nie da rady zainstalować
> oprogramowania do dwóch różnych nokii jednocześnie (przynajmniej
> mi się nigdy nie udało). W tym wypadku pozostaje jakieś
> oprogramowanie firmy trzeciej, na przykład Oxygen.

Problem rozwiazal sie, co prawda polowicznie. Powiodlo sie
zainstalowanie sterownikow do DKKU-2 ale dopiero na czysty system, na
przy okazji sformatowanym dysku. Czyli to rozwiazalo sprawe nokii 6670
i connectivity cable drivers.
Natomiast nie udalo sie uzyskac polaczenia kablem z nokia 6610i
(wczesniej byla tylko irda, ale ta droga przesylane byc mogly tylko
dane typu kontakty, zas zdjecia, grafika itp pliki juz nie), wszystko
instalowalo sie nalezycie, DKU-5 byl rozpoznawany, widac go bylo w
menedzerze urzadzen, natomiast ani w nokia pc suite, ani w Oxygenie nie
nastepowalo polaczenie z telefonem. Niestety wazniejsze zdjecia
musialam przed skasowaniem z telefonu powysylac na maila :)

--
pozdrawiam, ala
gg:198441