Co zrobic by partycja XP byla bootowalna?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 09:50:22 MET

Witam,

Pada mi dysk - nie bardzo chce wystartować... Ale dostęp do danych
szczęśliwie jest.

Nie mam ochoty na czas naprawy/wymiany instalować XP od nowa, razem
z wszystkimi przyległościami (zwłaszcza visual, office) a tym bardziej
chrzanić się z telefonami do MS w celu aktywacji biorąc pod uwagę, że
po zwrocie dysku i tak będę to musiał zrobić...

Na razie spróbuję zmirrorować partycję NT'ków na chama: dd if=/dev/sda2
of=/dev/hdd2 (obecnie były na dysku SATA, który pod linuxem udaje SCSI). Ale
może jest jakiś prostszy sposób, dzięki czemu wystarczy skopiować te dane
pod innym XP i następnie zrobić odpowiednik dosowego "sys c:"?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004