Nie widze kompa z XP w sieci

Autor: Krzysiek <krzysiek_at_krzysiek.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 21:29:33 MET

Witam,

Chce udostepnic cokolwiek z mojego peceta (XP) tak, zeby inni mogli cos
pobrac albo wydrukowac.
Jeśli klient ma też XP to nie ma problemu, a jeśli ma 98 to nic nie widzi
(otrzymuje komunikat, że nie ma takiego komputera).

Włączałem konto gościa, wyłączałem Zaporę, zakładałem konto o nazwie
użytkownika 98 w moim systemie z hasłem. Co jeszcze stoi na przeszkodzie?

Irytujące jest to, że inne komputery z WinXP udostępniają swoje zasoby bez
problemu podczasm gdy ja się zmóżdżam i nic mi nie wychodzi.

Proszę o wsparcie, bo nie kupię BOX'a, żeby w 0801308801 powiedzieli mi "to
zupełnie nowy problem".

pozdrawiam, Krzysiek