Pliki sterownika

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 14:33:50 MET

Witam,
Robię instalator programu. Chcę do niego dodać sterowniki do
przejściówki USB-RS485. Wszystkie pliki sterownika mam (inf, vxd, cat,
sys). Gdzie podczas instalacji umieścić te pliki tak, aby po podłączeniu
urządzenia do portu USB system sam znalazł sobie te sterowiki i je
zainstalował? Myślałem żeby skopiować inf do katalogu Windows\Inf, a
resztę do Windows - powinno działać, tylko czy jest to odpowiednie
rozwiązanie?

No i chcę żeby toto działało w możliwie każdym systemie (nie interesuje
mnie tylko 3.11 i 95 ;))

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \