Re: Internet i Panda

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 01:01:35 MET

Arek napisał(a):
> No i nic z tego pande wywaliłem a neta jak nie było tak i nie ma
>
> Apropos jak można naprawić system 2000 z płyty ?
> jestem początkującym użytkownikiem w tym systemie

To zalezy, czy masz dyskietkę naprawczą, czy nie. Jak nie, to normalnie
zabootuj kompa z płyty, i próbuj zainstalowac system na partycji, na
której znajduje się ten do naprawienia. Instalator ładnie go wykryje i
grzecznie spyta, czy zainstalować od zera, czy spróbowac naprawić
tamten. Oczywiście wybierz to drugie rozwiazanie.

--
Pozdrawiam, Krzysztof Wolski
"Człowiek jest przede wszystkim bydlakiem, a dopiero potem nasmarowany