Re: firewall na winxp

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 19:13:28 MET

Artek W. <luke@abdo.com.pl> napisał(a):

> Pawe=B3 Gole=F1 napisa=B3(a):
> ale=20
> winna=20
> ysy=B3a=20
> tyle, =BFe kolega L.K. nie sprecyzowa=B3 rodzaju skanu. wi=EAc zostajemy =
> w=20
> sferze gdybania

Już śpieszę z dopowiedzeniem. Użyłem standardowego myślę typu skanowania
wydając polecenie "nmap 192.168.1.2". Jak ktoś chce to niech sprawdzi jaki tak
naprawdę to jest rodzaj skanowania. A tak w ogóle to dalej zauważyłem, że
wystarczyło zresetować xp-eka aby już dało się sprawdzić na nim porty...także
problem się sam rozwiązał. Pozdro dla wszystkich!