Re: licencjonowanie serweta terminali ??

Autor: roberth <qurde_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 15:02:21 MET

Użytkownik "Tadeusz Łopatkiewicz" <tadeusz@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:dk4fle$isv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "roberth" <qurde@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Przez pierwsze 90 dni będzie wpuszczał. A potem będzie hehe... :-)

> Już jest? Niemożliwe... ;-)

najpierw nie było serwera licencji, i wpuszał przez 90 dni , następnie
przestał wpuszczać, zainstalowałem serwer licencji ale nie jest aktywowany,
i wpuszcza już 4 dni (do tego było to "hehe") , oczywiście odpowiednie
licencje mam a serwer nigdy jeszcze z tej instalki nie był aktywowany więc
nie ma problemu na przyszłość ;)
pozdrawiam
roberth