Re: autouzupelnianie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 29 Oct 2005 - 20:54:39 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Tomek <tomek@chello.pl> napisał(a) w wiadomości
news:82963$4363c399$57cff1e5$22096@news.chello.pl..., że:

> na to sam wpadlem i tam caly czas mam wszystko wlaczone... tyle ze teraz
> nie dziala :-/ podejrzewam, ze wycialem jeden proces za duzo i nie wiem za
> bardzo ktory moze za to moze odpowiadac

Chodzi Ci o zapamietywanie wpisanych hasel aby pozostawały wypelnione
podczas kolejnych wizyt?
Rozpocznij od Opcji internetowych-->zakladka
Zawartosc -->Autouzupelnienie-->zaptasz zapamietywanie hasel, adresow itd..)
Sprawdz w rejestrze klucze:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System
Provider\[tu_Twoja nazwa_usera]\Data
Powinienes tam znalezc podklucze o nazwach liczbowych, majacych w
"Domyślna": Identyfication (Twoje skrzynki email) i Cryptographic Keys.
Jeden klucz powinien miec wartosc: Internet Explorer. W jego podkluczach
zapisane sa m.in. dane autouzupelnien (zaszyfrowane).
Zrob kopie tego klucza, po czym usun go.
Podobnie zrob z kluczem:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\IntelliForms\SPW
(kopia - usun).
Teraz wejdz na strone z haslem, zaloguj sie, zapisz hasło, zamknij strone,
wejdz ponownie - sprawdz autouzupelnienie.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx