[Win XP] ustawienia dźwięku - zmiana kanałów

Autor: Yantar <yantarWYTNIJ_at_TOwp.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 15:23:55 MET DST

Witam.

Czy jest możliwość w WinXP zmiany kanałów w ustawieniach dźwięku ?

Mam dwa głośniki. Krótki kabel zasilający zmusza mnie to takiego a nie
innego ustawienia głosników. Teraz z lewego głośnika leci prawy kanał
i vice versa.

Nie mogę rozwiązać tego harware'owo przez zamianę kabli w głośnikach, jak to
miałem w poprzednim zestawie, a sterowniki dźwięku nie dają takiej
możliwości.

WinXP HE PL SP2

--
pozdrawiam, yantar
odpowiadając usuń WYTNIJ TO z adresu e-mail