Re: Jak z powiedzieć Windows 2000 aby "odczepił się" od partycji?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 14:06:26 MET DST

Użytkownik "Piotr Gasidlo"
<quaker@pandora.barbara.ds.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:slrndm43vr.18k.quaker@pandora.barbara.ds.polsl.gliwice.pl...

> Hmm, wygląda na ciekawe rozwiązanie, którego własnie szukałem.
> Szkoda, że problem się zdezaktualizował (formalnie prosiłem o
> pomoc w imieniu innej osoby, która ... przeinstalowała po prostu
> windowsa).

Innym rozwiązaniem jest po prostu usuwanie sygnatury dysku
(nt-signature), za każdym razem, gdy zmieni się na nim układ partycji.
Wtedy nie będzie problemu z "motaniem" się systemu, bo wymusi to
ponowne rozpoznanie partycji i te, których Windows nie potrafi
obsłużyć, zostaną zignorowane.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/