blade, rozmyte, czcionki - zwłaszcza pogrubione

Autor: indis <indis.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 13:46:51 MET DST

Pod Windows2000 grałem w starą dosową gre pod emulatorem (DosBox). DosBox
umożliwia przełączanie do trybu pełnoekranowego Alt-Enter. Po takim
przełaczeniu czionki pogrubione wyglądają jakby miejscami farby zabrakło na
nich. Kombinowałem z różnymi rozdzielczościami:
800x600 i 1024x678 nie ma róznicy, odinstalowałem i ponownie zainstalowałem
monitor - nadal bez zmian.
Reset nie pomaga.
Sprawdziłem wykorzystanie proc i pamięci. I tu jest chyba jakiś pies
pogrzebany. Przy włączonym tylko Menedżerze zadań jest wykorzystane 180 MB z
256 ramu pamięci. Wyłączyłem kilka usług i mimo tego wykorzystanie pamięci nie
zmniejszyło się.
Co jeszcze mogę zrobić?
Ta wyblakła czcionka nie dość, że wygląd denerwujaco, to dodatkowo trudniej ją
czytać.

Pozdrawiam
i.