problem z zużyciem procesora

Autor: Daniel Zmuda <nulon_at_.o2.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 17:35:44 MET DST

Cześć!

Po reinstalacji Win XP SP2 PL pojawił się problem ze zużyciem procesora.
Używam przeglądaki Opera(najnowsza), wlączony firewall SP2 do tego
dodatkowo Kerio 4.1.2, mks_vir2005 Procek 1,8 ghz. Od czasu reinstalki
jakiego procesu by nie uruchomił to zużycie procka wskakuje na 70+% tak że
w sumie to cały czas oscyluje koło 100%. Jak mam uruchomione kilka procesow
to dzielą się prockiem tak że cały komp się muli i nawet głupiej muzy nie
idzie posłuchac. Nie wiem co jest grane, bo nigdy wcześniej sie z takim
czymś nie spotkałem.

Pozdro Nulon