Re: wylogowywanie w winxp

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 12:48:19 MET DST

 Tomasz <tomusiolekWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:04bd.00000865.435e824c@newsgate.onet.pl
> Chyba nie czytałeś co napisałem. Albo masz kłopoty z czytaniem ze
> zrozumieniem. Ja wiem jak zapobiegać, ale tu jest już po sprawie.
> Tomasz.

Oj... wygląda na to, że to jednak Ty masz kłopoty z pisaniem.... Nigdzie nie
napisałeś, że wiesz jak zapobiegać, a z opisanych przez Ciebie czynności,
można co najwyżej wysnuć wniosek, że wiesz jak _usuwać_
Jeżeli system był zainfekowany różnego typu malwarem, to może i reinstalacja
nie jest wcale złym pomysłem.... Ale najpierw spróbuj naprawić system z
płytki instalacyjnej XP.
http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;315341

--