Re: XP, pliki offline i odłączanie od sieci

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 17:01:27 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Raczej coś innego. Coś Ci regularnie odłącza komputer od sieci,
> skoro nawet Skype znika. Karta sieciowa, okablowanie, switch,
> dostawca Internetu, router...

To jest raczej coś w samym sytemie (efekt pojawia się zarówno w domu,
jak i w pracy). Czyli albo karta sieciowa, albo usługa w systemie.
Ponieważ załapałem jeszcze coś innego (przy otwieraniu IE próbuje
połączyć się z siecią korzystając z telefonu), zrobił mi się śmietnik po
różnych instalacjach, oraz chcę dołożyć Debiana, to będę reinstalował
system i testował tryb off-line na nowo.

Kuba