Re: Jak wylaczyc sieciowki z linii polecen

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 01:08:52 MET DST

Użytkownik "Daniel Strzalinski" <spamy_precz@jakis.serwer.pl> napisał
w wiadomości news:djjkq0$g9b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To sie tyczy wszystkich kart czy mozna wybrac konkretna? bo na
> takim rozwiazaniu mi bardziej zalezy.

W cudzysłowiu wpisuje się dokładną nazwę interfejsu. Ja podałem tylko
przykład. Aha, jak chcesz tę kartę wyłączyć fizycznie, to trzeba użyć
programiku devcon (znajdziesz w Google). Przeczytaj np. ten wątek:
http://www.ntcompatible.com/Disabling_and_Enabling_network_connections_using_CLI_t29224.html .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/