Re: Jak wylaczyc sieciowki z linii polecen

Autor: Daniel Strzalinski <spamy_precz_at_jakis.serwer.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 09:34:01 MET DST

Bartek Siebab napisał(a):

> przecież ci napisał: interface name=....
> więc nazwa danego połączenia w "moje miejsca sieciowe"

Byc moze jestem troche niekumaty, ale pojawia sie komunikat: Skladnia
wprowadzona dla tego polecenia jest nieprawidlowa. Gdzie
name="Połączenie lokalne" lub "Połączenie sieci bezprzewodowej" lub
"Połączenie sieci bezprzewodowej 2" :-)

I dobrze mi wydaje mi sie, ze to wylacza polaczenie, a nie karte sieciowa ??

--
pozdrawiam
Daniel Strzaliński