hp 1022 -- druk z okna dos?

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 22:42:46 MET DST

Na p.c.pecet nikt nie wiedzial, moze tutaj ktos ma taka drukarke?

i moglby potwierdzic / zaprzeczyc,
ze potrafi ona wyslac wydruk z okna DOS w Windows XP?

Ta drukarka jest Windows-only i ma tylko port USB,
ale z drugiej strony moja HP 1300 podlaczona na USB udalo sie tak ustawic,
ze wysylajac wydruk na LPT1 z okna DOS drukuje poprawnie. Czy da sie to samo
zrobic z HP 1022? Juz ją niestety kupilem, ale nie chce rozpakowywac, bo
moze uda mi sie zwrocic jesli to drukowanie nie dziala...

WR