MS-Word2003: Układ wydruku / Znaczniki marginesu

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 17:25:18 MET DST

Witam!

Pytanie jest może poza tematem grupy, niemniej jednak Word2003 jest mocno
związany z tym systemem operacyjnym. Zatem próbuję tutaj znaleźć pomoc.

Otóż pojawiły mi się w widoku "Układ wydruku" znaczniki pokazujące granice
marginesu. Sam ich nie wyłączyłem. Najprawdopodobniej włączył je jakiś kurs
ze strony Office On-Line, z którego przykład otworzyłem.

Szukałem w Opcjach programu, naprawa instalacji także nie mogła. Znaczniki
te nie występują na innych profilach użytkowników (działam na kocie zwykłego
użytkownika).

Owe znaczniki pojawiają się na ekranie, nie na wydruku i wyglądają jak dwie
kreski długości ok. 1 cm stykające się pod kontem prostym w miejscu, w
którym mogę zacząć pisać. Podobne elementy występują na wydrukach okładek do
płyt CD w Nero. Pomagają one tam ciąć papier.

Jak można tym elementem Worda jakoś sterować? Bo nie podoba mi się to, że
coś się pojawiło a ja nie wiem dlaczego :-(

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski