Re: Partycje Linux pod Windowsem XP

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 15:08:24 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> [...]

(...)

> Nie ufam do końca zapisowi na ext2/ext3 spod Windows - dlatego wolę
> montować sobie partycje NTFS pod linuksem i dopiero pod linuksem
> kopiować pliki z NTFS na ext2/ext3

Swoją drogą (chyba) możesz np. zainstalować coLinux pod Windows. Spod
coLinux zamontować linuksowy FS (to już będzie natywnie) i wyeksportować
po sieci via SMB dla Windows. ;) Ale to trochę rzeźby będzie, poza tym
nie sprawdzałem jak coLinux/Windows realizuje dostęp do urządzeń
blokowych hosta.