Re: Partycje Linux pod Windowsem XP

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 14:52:27 MET DST

On Mon, 24 Oct 2005 14:46:49 +0200, Radosław Sokół wrote:

> http://sourceforge.net/projects/ext2fsd
>
> To są te sterowniki, o których wspominałem.
>
> W zasadzie powinny być dobrej jakości -- w końcu kod obsługu-
> jący ext2/ext3 jest open-source na GPL i można go dokładnie
> rozgryźć pisząc sterownik na inną platformę :)
>
> Nie testowałem tego rozwiązania, ale powinno być znacznie
> wygodniejsze, niż Explore2fs na przykład.

"W zasadzie" :) Te dwa magiczne słowa działają na mnie odstraszająco :) Sam
np kopiując ważne pliki robię dla nich sumy md5 i po skopiowaniu sprawdzam.
Kiedyś się "naciąłem" na HPkowej implementacji CIFSa i miałem duże problemy
z odzyskaniem backupu bazy. W każdym razię wolę odczytywać pliki
sterownikami w których read-only działa bez błędów a zapisywać na
"natywnym" dla danego filesystemu SO.

--
Pozdrawiam
Piotrek