Jak wyeksportować/zaimportować bazę SAM

Autor: Slawek Wroblewski <ktos_at_poland.com>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 08:10:18 MET DST

Mam ja ci stary serwerek FTP pracujący na IIS, a jego użytkownicy są
założeni jako użytkownicy lokalni. Teraz nadeszła pora na przeniesienie
go na inny serwer i wszystko fajnie tylko jak przenieść użytkowników.
Zależałoby mi żeby oprócz nazw uzytkowników i haseł został przeniesiony
również UID każdego usera. Bardzo ułatwi mi to nadanie uprawniwń do
katalogów.
Z góry dzięki