Tunelowanie - jaki program?

Autor: SHOC <shoc_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 14:40:58 MET DST

Dzień dobry

Są dwa komputery - jeden w sieci wewnętrznej z szybkim dostępem do
Internetu - ale występują problemy z P2P; natomiast drugi komputer jest w
drugiej części polski podłączony z Internetem poprzez Neo 2Mbit/s z
zainstalowanym programem i ustawioną usługa No-ip. Na obu komputerach
zainstalowany jest win XP.

Chciałbym za pomocą jakiegoś programu (pytanie tutaj moje - jakiego?)
przetunelować połączenia P2P z komputera w sieci wewnętrznej do komputera z
neo.

Szukałem w googl'u i nic ciekawego nie znalazłem.

Pozdrawiam Szymon Jastrzebowski