Re: win2k server + workstacja spoza lanu

Autor: mn <marekn_at_lernwerk.de>
Data: Sat 22 Oct 2005 - 20:42:37 MET DST

Witam, zainstalowalem OpenVPN. Wydaje mi sie, ze caly proces przebiegl
pomyslnie, w Panelu sterowania/Polaczenie Internetowe pojawilo mi sie
nowe polaczenie LAN - jest ono aktywne, komputery odpowiadaja nawzajem
na pingi (ping 10.0.0.1 10.0.0.2).

Jednak nie widze nadal w otoczeniu sieciowym tego komputera. Co zrobilem
nie tak, albo czego nie zrobilem?

pozdrawiam, mn.