Re: Niebieski ekran i kody

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Oct 2005 - 22:17:55 MET DST

Nie mam dodatkowej karty PCI z gniazdami USB.
Sprawdziłem pamięć Memtestem i wszystko wydaje
się być OK. W biosie ustwiłem teraz controler usb 1.1
jako aktywny. Sprawdziłem jakie IRQ's wykorzystują
urządzenia. Na liście wyszczególnione były tylko:
3,7,9,10,11 i 14 z czego niektóre były ustawione
pod różne urządzenia. Np. IRQ 11 było pod
kontroler usb, 2 multimedia devices i mass storage.
Nie wiem czy to ma tu jakieś znaczenie bo adresy tych
urządzeń są inne.
Yaro