Wyskakujące okienka, jakiś spyware

Autor: YaNkEs_69 <yankes_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Oct 2005 - 14:34:18 MET DST

Witam!
Przyniósł mi znajomy komputer przy którym siedzę już od rana, okazało
się że miał multum wirusów i szpiegów. Potraktowanie NAV2005 a następnie
SpyBotem i jeszcze potem AdAwarem SE pomogło troszkę, przy okazji parę
razy trzeba było wejść do konsoli i usuwać pliki które nawet w awaryjnym
nie puściły. Wszystko już gra ale co ok. minutę wyskakuje okienko IE w
którym sąjakieś pierdółki albo jakiś Flash. Jedyny program który jeszcze
coś wykrywa to spybot a wykrywa on coś takiego "ISearchTech.YSB" i za
żadne cukierki tego nie usunie. Próbowałem w trybie awaryjnym,
puszczałem przy starcie systemu ale niestety nic. W trybie awaryjnym
usunąłem wszystkie pliki z katalogów temp i tym podobnych. No i już ręce
załamuje. Jak sprawdzić gdy mam otwarte okienko IE jaki proces je
otworzył ???

--
 yankes(at)poczta.onet.pl