ssl problem

Autor: mlipok <mlipok_at_poczta.fm>
Data: Fri 21 Oct 2005 - 09:05:20 MET DST

zainstalowałem na nowo system
wszystko działa poprawnie oprócz jednej dość istotniej rzeczy.
Najlepiej jest mi problem opisać na podstawie serwisu bankowego ING
mieszczącego się pod adresem ssl.bsk.com.pl

a więc wpisuję adres w przeglądarce ssl.bsk.com.pl
interface strony wczytuje się poprawnie
strona www pyta sie mnie o LOGIN który podaję i akceptuję
po chwili
strona www pyta sie mnie o HASŁO które także podaję i akceptuję
i tu następuje problem strona łączy się z bankiem łączy.... łączy....
łączy.... łączy.... łączy.... łączy....
aż w końcu przeglądarka pokazuje że adres niedostępny

podobny problem jest z łaczeniem się np. na poczte w bezpiecznym połączeniu
SSL przez stronę www serwisu interia.pl
i jaką kolwiek inną stronę z szyfrowaniem SSL

próbowałem instalować MS JAVA i SUN JAVA nic nie pomaga
w czym problem??

informacje dodatkowe:
    WIN XP PRO SP2 + MSIE 6.xx
    Norton Internet Security 2003