Hp 1320n + WindowsXP Home

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 14:11:48 MET DST

HP1320n - to fajniutka drukarka sieciowa... Mam jednak
pewien dość istotny problem.

Stacje robocze: WindowsXP HomePL + SP2
Drukarka pięknie się instaluje, drukuje... do czasu
przełączenia na użytkownika z ograniczeniami - "nie otrzymano
odpowiedzi od drukarki" i zadanie wisi (tak na każdej stacji roboczej).

Co robiłem, aby to zmienić:
- dawałem prawa administratora na chwilę (licząc, że jakis wpis
do rejestru jest potrzebny) - drukarka drukuje; po zmianie na
"ograniczonego użytkownika" znowu nie drukuje
- dałem pełne prawa do katalogu Hewlet Packard i HP w Program Files
(łącznie z zapisem/modyfikacją)

Co jeszcze można spróbować zrobić?

--
Dominik Siedlak (bachus)