[winxp] Pytanko - uruchamianie aplikacji/okien w wybranym ekranie przy zastosowaniu rozszerzonego pulpitu

Autor: psycho <psycho_at_lickmyass.com>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 01:38:10 MET DST

Witam
Podłączyłem sobie do laptopa ekran LCD (laptop Toshiba z chipsetem
Intel82852) i uruchomiłem rozszerzony pulpit. Wszystko świetnie działa.
Chciałbym mieć możliwość decydowania na którym pulpicie (1 czy 2) uruchomi
się dana aplikacja - przesuwanie tego między ekranami jest nieco kłopotliwe.
To samo dotyczy np Outlook - ustawię sobie na 2 ekranie ten program w pełnym
widoku - klikam na wybraną wiadomośc, aby otworzyła się w nowym oknie,
niestety otwiera się ona na ekranie 1 a nie 2, a chciałbym aby otworzyła się
na 2 ekranie (tam gdzie outlook). Czy istnieje jakiś sposób aby temu
zaradzić?

I drugie pytanie - czy da się ustawić, aby ekran dołączony (lcd) był ekranem
1 a ten na laptopie 2?

Z góry dziekuje za pomoc

Michał