Re: Start WinXP

Autor: Mariusz <mariusz28lat_at_op.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 19:26:40 MET DST

> Mam problem bo po zalogowaniu komputer stoi około 1 minutę z gołym
> pulpitem
> i nawet nie mruknie dyskiem, potem szybkie chrup, chrup i wszystko jest
> OK.

Miałem kiedyś podobny problem zobacz:
- podgląd zdarzeń (może występuje jakiś błąd) jakiś serwis próbuje się
uruchomić
albo łączyć ze stroną WWW a że nie może dlatego trochę czasu mu to zajmuje
- jeżeli możesz zobacz jaki proces w tym czasie zajmuje cala pamięć
- sprawdzę rejestr i zobacz co masz w RUN
- przeskanuj Spy&Bot-em
- albo np. jakiś program anty-wirusowy miałem cos takiego przy MKS_VIR
aktywacja monitora zajmowała sporo czasu.

Ale myślę ze podgląd zdarzeń.. - i wszystko jasne.

Pozdrawiam
Mario