kluczu LEGACY

Autor: gwoj <gwoj_setiat_at_op.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 15:27:32 MET DST

Witam,

mam problem po zainstalowaniu i uruchomieniu bazy danych oraz narzędzi w
rejestrze znajdują się wpisy w kluczu LEGACY w chwili gdy zainstalowałem
bazę która wcieła się w usługi sysytemu nie mogę pod tą nazwą uruchomić
bazy - musiałem przekonfigurować bazę danych w tym przypadku - MySQL
Server 5...

Jak, ewentualnie jakim narzędziem usunąć klucz LEGACY z rejestru
windows2000, abym mógł usługę servera uruchomić pod wcześniejszą nazwą??

Dzięki za pomoc
gwoj