Problem z instalacja XP na Gigabite GA-7VA

Autor: Robert Bylinowicz <bylinek_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 12:52:17 MET DST

Witam, próbuję zainstalować XP na płycie z tematu i po wczytaniu plików tuż
przed pojawieniem się umowy licencyjnej pojawia się czarny ekran i nic wiecej,
zadnych komunikatów.

Wywaliłem sieciówkę, zmieniłem taśmę dysku, sam dysk, CD ROM, pamięć i nic.
Stoi i koniec.

Ktoś się z tym już spotkał? Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

--
Pozdrawiam, Robert Bylinowicz
0601771522