Re: wirtualny LPT w laptopie

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 12:17:18 MET DST

"Erfro" <erfro@tlen.pl> wrote in message
news:dj565n$nhv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> nie rozumiem tego za bardzo.
> Nie moge zainstalowac drukarki na laptopie na localnym porcie bo windows
> wykrywa ze go nie ma i konczy instalacje.
> Mozesz mi to jasniej wytlumaczyc?
>
> Użytkownik "Artek W." <luke@abdo.com.pl> napisał w wiadomości
>
> udostępnij drukarkę na lapie
> zamapuj ją jako lpt1 (net use lpti
\\nazwa-lapa\nazwa-udostepnionej-drukarki

Artek W nie zrozumial o co Ci chodzi, problem jest w braku portu a wiec
jesli mniemam nie mozna podmapowac drukarki do nieistniejacego zasobu....

nie wiem czy nei trzeba byloby zainstalowac jakiegos nonPNP portu
rownoleglego.... nie mam pomyslu, moze popatrz na to co mowi MS o hardware
ktory nie jest wykrywalny na PC pod XP, Ostanio odpallame tak jakis stary
kontroler SCSI PCI do ktrego nei ma sterownikow w XP, musialem sciagnac
pliki z win2000 - moze taki trik ale naprawde watpie... - zapewne port
rownolegy jest w komputerze tylko moze byc programowo wylaczony z poziomu
konfiguracji hardware (nawet jesli nie jest wyprowadzony fizycznie to
napewno wewnatrz chipsetu sa rejestry i obsluga) - prawdopodobnie bios jest
tak napisany ze nie uaktywnia takiego portu bo i po co...