Udostepninie na hasło - gdzie się podziało ?/ blokowanie dostępu/ dobry podręcznik

Autor: Paweł P <devulatron_at_NOSPAM02.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 08:06:56 MET DST

W win 9x jest mozliwe udostepnanie w MS network katalogu na hasło,
czy winXP jest krokiem wstecz ? Nie mozna podawac hasła przy
udostępnianiu ? ... przynajmniej ja nie znalazłem takowej opcji.

Mam jeszcze jedno pytanie - jak zrobić coś takiego :

Na serwerze są dane, program ( FPP konkretnie) musi mieć do nich
dostęp (czytanie, zapisywanie)- zrobione to jest przez mapowanie dysku
sieciowego.
Czy mozna zrobić tak by obsługujący nie mógł skopiować tych danych ?
Czyli zbronić uzytkownikowi przegladania sieci lokalnej i dostępu do
zmapowanego dysku lub w inny sposób. Czy mozna to zrobć też na w98 ?

I na koniec - proszę o polecenie dobrego podręcznika online do W XP.
Gubie się w tym systemie :(

Paweł.