Re: win NT i drukarka HPLJ 1000

Autor: Barman <marcysking_at_WYTNIJTO.wp.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 15:20:51 MET DST

Użytkownik "Barbara" <bmakosWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5af6.00000f96.4353f7c2@newsgate.onet.pl...

> tia :], tyle to ja wiem
>
> a sterownik sobie wyklaszcze? Skąd go mam wziąść jak nie ma na strnie HP
> sterów pod winNT dla tej drukarki??

A poco ci sterownik???
sterownik masz pod win 98 i tam tez jest fizycznie podpieta drukarka
procesem drukowania (przetłumaczenia obrazu na jezyk drukarki zajmie sie
win 98 - tam tez jest sterownik do tej drukarki) na kompie z win 98
udostepniasz te drukarke dla sieci

Na win NT instalujesz drukarke ale nie lokalna tylko sieciową
NT zapyta sie na jakim kompie jest ta drukarka to mu "pokażesz" ze na kompie
z win 98
komp z win NT poprosi o parametry drukarki - zapyta drugiego kompa(
rozdzielczosc , bufor, marginesy, jaki podajnik etc)
win 98 mu to podesle i drukarke juz masz

proces wydruku wyglada tak ze win NT wysyła dane do wydruku na kompa z win
98 gdzie jest sterownik od jej drukarki
i procesem wydruku zajmuje sie wlasnie ten komp - czyli komp z win 98 gdzie
masz zainstalowany sterownik do WIN98
czyli nie ma potrzeby posiadania sterownika pod WIN NT

mam nadzieje ze jasno to zobrazowałem